LENEA E COCOANĂ MARE

Mă îngrijorează cum mulţi cunoscuţi şi/sau prieteni de ai mei se pot lăsa influenţaţi de multe informaţii pe care le citesc pe net-ul ăsta mare care suportă multe. Nu mă sperii de informaţiile venite din neant, cât de naivitatea cu care mulţi iau de bună o inepţie citită, fără a se obosi măcar să caute în cel puţin 3(trei) surse de informare: fie că e vorba de publicaţii- nu neapărat online- fie că e vorba de cărţi de prin biblioteca proprie.
Oamenii despre care vă spun nu sunt nişte analfabeţi, ba- mai mult- au biblioteci şi posibilităţi de a se informa corect. Numai că în societatea din ce în ce mai grăbită scuza e una pe care mi-e imposibil să o înţeleg:” Nu am timp”. Păi atunci, dragilor, ar fi recomendat ca să „nu aveţi timp” nici pentru a înghiţi pe nemestecate informaţiile citite aiurea.
Citeam mai deunăzi că doi jurnalişti, despre care se afirmă că sunt competenţi, iar ei înşişi se declară apărători ai deontologiei profesionale, au citit curriculum vitae al domnului Licu în care se afirmă că ar fi absolvit Universitatea „spiru Haret” în anul 1991. În anul 1991!? Conform wikipedia, pe care ORICINE o poate accesa, este menţionată ŞI data la care a fost înfiinţată această Universitate . Mai jos aveţi posibilitatea SĂ CITIŢI
https://ro.wikipedia.org/wiki/Universitatea_Spiru_Haret
Drept pentru care am întrebat atât pe pagina unui dintre cei doi jurnalişti, cât şi pe propria-mi pagină de facebook:
„ CÂT timp a studiat domnul Licu la această universitate, în condiţiile în care facultatea cu pricina şi-a început activitatea în data de 19 ianuarie 1991? „

Şi acum aştept un răspuns   🙂
Fapt ptr care am consultat pagina Ministerului public şi vă arăt că răspunsul e cu totul ALTUL!!!
P.S. Lectură plăcută şi DEONTOLOGIE !

http://www.mpublic.ro/conducere_padjpg.htm

Lasă un răspuns

