Când mă jucam în versuri

Parodii, epigrame, catrene

Muierii (Parodie după Şt.O. Iosif)

O, tu cea gureşe-ntre caţe
Ne îngrozim că ai să vii,
Când mâinile pe şolduri ţi le ţii
Eu, cel viteaz, am crampele în maţe.

De ce-mi zbieri tu, la cei copii
Din flori, iar câinelui i-arunci grisine,
Cum blestemi sunător, şi certuri prin vecine
Stai locului, ce dracu’, tu nu ştii?

Ce râs cerca-va prin ocol să intre
De-al tău nărav bolnăvicios?
O, de n-ai fi aş lua aminte !

Atuncea poate-aş fi perplex
Uitându-mă cruciş la trecători
Şi-n larma lor aş merge la Complex.

 

Bârfe de mahala

“Eşti o acritură!”
Zise ţaţa Safta.
“Ba nu-s murătură”,
Zise Leana…coapta.
Când două se află-n ceartă
Nici Ion nu vrea să…poată!

 

Tocul usii

Te-ai ars, uitând că nu poţi
Să te joci cu focu’
Şi caţi răspuns prin toţi:
Prin bobi, prin stele, cu ghiocu’…

 

Zodiac

“- Sunt fecioara”, zise-o tipă,
Dându-mi replica in pripă;
Când in toata ziulica
Venea, clar, de la… Antipa.

 

No comment

“-Să vorbim despre iubire!”
Zise ea, crezând in vis.
El, blazat fiind din fire,
Nu-i ceru deloc un…”bis”

 

“Arma” secretă

“-Să ne războim in paloş!”
Zise-un domn ceva mai…neaoş.
“Leul alb” si cam zburlit
Îi dădu direct cu…flit

 

Lasă un răspuns

